niedziela, 11 stycznia 2015

#5 Virtual World

Zachęcam do pozostawiania po sobie komentarza.
Wytłumaczenie rozdziału na dole.  
_____________________________________________


Madison Beer
"Madison Beer-laska ,która jest już od dawna w czołówce tematów [...]" Generalnie kochani to dziękuję ,że aż tak interesujecie się moją osobą. Dostarczacie mi przynajmniej jakiejś rozrywki na lekcji pani Frozen .bo pewnie bym usnęła :) Dobra skoro już się tak zadręczacie to w końcu odpowiem waszym pustym, głupim główką na kilka pytań dotyczących MNIE i BIEBERA. Generalnie to tak, mamy potajemny romans, znaczy mieliśmy bo już wyszedł na światło dzienne dzięki wam :) miło ,że mamy tyle stalkerów w szkole. Tak ,byłam bardzo zazdrosna o Mischell ,dlatego ją pobiłam. Ale sprostuję pewną sprawę NIE ,ja nie przyjaźnie się Brown od dłuższego czasu. Dlatego w żadnym stopniu nie jest mi przykro ,że dostała po twarzy :) Czy macie jeszcze jakieś pytania ROBACZKI? :*

Ashley Benson (Ashley)
Wiedziałam ,że to tak się skończy ! Kto jak nie ja :D Wolą grać w szachy gdy mają dom do dyspozycji zamiast przejść do rzeczy ! Wiele miłości i dzieci :*

Justin Bieber
Robaczku to kiedy się widzimy? Ah to tak zapomniałem przecież chodzimy do jednej klasy... XO

Jazmyn Bieber (Jazmyn)
TYLKO DWA MIESIĄC NIE MA MNIE W DOMU !!! CZEMU JA NIC O TYM NIE WIEM ?! JAK ZAWSZE DOWIADUJE SIĘ NA KOŃCU I TO PRZEZ TWITTERA ! MUSZĘ SZYBKO WRACAĆ !

DAVE BEER (Dave)
@JazmynBieber nie tylko ty kochana dowiadujesz się ostatnia !

Khalil Sharieff (Khalil)
Bieber bro ! Brawo XO Rozszalałeś się

Wren Kingston (Wren)
Jak zawsze muszą robić w okół siebie tyle szumu ...

Mandy Moore (Mandy)
@WrenKingston zgadam się ! Idioci zawsze będą robić zamieszanie :D

Demi Lovato (Demi)
@WrenKingston @MandyMoore Jak zawsze irytujący :) Co Madny zazdrosna bo Bieber już cię nie chce? Teraz jak pies gończy biegasz za Wrenem? Hahah zabawne :) NIE WASZ INTERES ! JESTEM ZA JADISON ! XO

Matt Lanter (Matt)
Ja też bardzo shippuje* JADISON ! :) Brawo bro XD

XXX
@MadisonBeer Mandy też pobijesz bo jest byłą dziewczyną Justina ? XO

YYY
@JustinBieber WSZYSCY ,ALE NIE BEER. STACZASZ SIĘ CHŁOPIE !

UUU
@MadisonBeer Teraz szukasz sobie sprzymierzeńców bo przyjaciół nie masz? No tak, fałszywi ludzie nie zasługują na przyjaciół :)

Justin Bieber
@XXX Własnie BYŁĄ czyli nieważną xd. @YYY Człowieku widziałeś Mads? NAJLEPSZA SZTUKA W SZKOLE ,a ty mówisz ,że się staczam hahah... Pewnie sam chciałbyś ją poderwać ,a mnie zwracasz uwagę XD @UUU Znalazła tych prawdziwych więcej nie potrzebuje, nie to co ty :) Lizanie dupki nie zapewni ci więcej przyjaciół

Madison Beer
@XXX Czemu nie xd? Skoro Mischell już załatwiona, nie spocznę na laurach xd publika potrzebuje rozrywki co nie @WrenKingston ? @UUU Tak dokładnie szukam przyjaciół Jazmyn, Ash, Justin, Demi i Miley mi nie wystarczą :)

Ashley Benson
Czuję się urażona ,że ja nie jestem tą JEDYNĄ ! @UUU Ej misiu mów o sobie hm? Maddie ma mnie i tworzymy "ADISON" lub "MASHLEY" XO

Jazmyn Bieber
Ja z nią tworzę 'JADISON' lub 'MAZMYN' lepiej XOXOXO kochane tęsknie :(

Justin Bieber
ZOSTAWIĆ MI 'JADISON' i Mads ! XD


**
Madison Beer
*ZNUDZONA* ! :( czekam na Biebera ! Kanapa taka wielka :(

XXX
Pisz w internecie co będziesz robić z chłopakiem ! Zero poszanowania dla siebie. Potem się dziwi czemu ma taką reputacje ,a nie inną

YYY
Haahah pewnie uciekł bo kto by został przy tobie?!!

Ashley Benson
Pewnie szachy czekają XO !

Madison Beer
@AshleyBenson może już powinnam zmienić nazwisko na Bieber xd? ZNOWU przegrywa to szuka wymówki ,żeby wymyślić inną grę. *DOM ZNOWU WOLNY*

Demi Lovato
MADDIE ! Masz wolną chatę i grasz z Bieberem w szachy?! NIE ŻARTUJ !

Madison Beer
@DemiLovato Hahah XO mówię poważnie

Matt Lanter
@MadisonBeer ! Mieszkanie wolne... Gracie w szachy... I jeszcze nie pozwalasz mu wygrać... Co z ciebie za dziewczyna...

Justin Bieber
@MattLanter GORĄCA ! XD

XXX
@MattLanter NAJLEPSZA !


Madison Beer
Oj zdecydowanie gorąca XD -Podaj mi maggi* -Jestem cała magiczna XDXD By Madison XD


**
Justin Bieber
Siedzisz obok mnie ,a wciąż mam cię dość XD

Madison Beer
@JustinBieber Nie wiem kto koło ciebie siedzi ,ale serio ma pecha XD


Ashley Benson
@JustinBieber @MadisonBeer Macie tak nudne życia ,że piszecie o sobie na twitterze? Siedząc w jednej ławce?

Madison Beer
@AshleyBenson Twoje za to musi być niezmiernie ciekawe skoro czytasz o naszym


**
Justin Bieber
Wszystko fajnie ,ale jak mogę podrywać panienki skoro wszystkie boją się Maddie ? *ZAŁAMANY*

XXX
@JustinBieber Już ci się miłość odwidziała ?

YYY
@JustinBieber Hahaha już nie kocha najlepszej sztuki MADS ?! ŻAŁOSNE

UUU
Facet nie kornik na deski nie leci -dlatego pewnie nie chce już Beer XD

Justin Bieber
@UUU DOKŁADNIE xd !

Madison Beer
MAM OJCA STOLARZA WYBACZCIE MI -TO DLATEGO


**
Ashley Benson
ZNOWU WOLNA CHATA ,A ONI ZNOWU GRAJĄ W SZACHY !

Jazmyn Bieber
BOŻE ASH ! PRZESTAŃ ! NIE CHCE WIEDZIEĆ CO MÓJ BRAT ROBI Z DZIEWCZYNĄ GDY MNIE NIE MA

Madison Beer
@JazmynBieber Spokojnie kochana nawet rycerzyk bez mieczyka na wojnę się nie rusza XD to tym bardziej Bieber bez dobrego zaopatrzenia swoich spodni XD

Justin Bieber
@MadisonBeer Dzięki SKARBUSIU XOXO Na prawdę czuję się wyjątkowy ,gdy mnie tak doceniasz

Madison Beer
@JustinBieber Cała przyjemność po mojej stronie KOCHANIEŃKI XOXO


**
XXX
Rzygam tą miłością Bieber i Beer

YYY
Nie rozumiem czemu oni dalej są razem....

UUU
Może oni serio się kochają ciemniaki?!


**
Madison Beer
Wszem i wobec ogłaszam ,że mam już dość ! Nie, nigdy nie byłam z JUSTINEM BIEBEREM i nigdy nie będę.... Na korytarzu moje zdanie zostało wyjęte z kontekstu i w ten o to sposób SAMI stworzyliście 'Jadison'. Tak, przyjaźnimy się z Justinem -może to niedługi okres czasu ,ale zawsze lepsze krótkie i prawdziwe niż długie i fałszywe :) Tak, wolimy z Justinem grać w szachy ,poprawka czytaj. -JUSTIN ZAWSZE PRZEGRYWA- Tak, wolimy pograć z Justinem w szachy, za każdym razem i tak wygrywam, niż iść uprawiać seks ! Jesteśmy nastolatkami ,ale potrafimy się zachować mimo ,że często mamy wolny dom do dyspozycji ..Ash... -wtedy oczywiście gramy w szachy.... JUSTIN na zawsze pozostanie moim CRUSH'EM.*


Justin Bieber
@MadisonBeer Never say never shawty* XOXO TAK TO OFICJALNE ZERWANIE ! *ZAŁAMANY*

Madison Beer
*ZŁAMANE SERDUSZKO*

Justin Bieber
Jak dobrze ,że TA DESKA dała mi już spokój, w końcu powrót do normalnego wyrywania panienek XD

Madison Beer
@JustinBieber MINĘŁA DOPIERO MINUTA MATOLE ! TY JUŻ SIĘ ZA INNYMI OGLĄDASZ ! *BIJE BIEBERA NA ODLEGŁOŚĆ*

Justin Bieber
@MadisonBeer Rozumiem ,że definicja słowa dieta jest ci obca ,oraz jakaś aktywność fizyczna no ,ale zrób coś z sobą... Jesteś tak gruba ,że nie możesz przejść 5 kroków by mnie uderzyć ? XO

Madion Beer
@JustinBieber Facet nie pies na kości nie poleci :)

Justin Bieber
@MadisonBeer Ale też nie sikorka żeby słoninę wpier... XO Grubasku nie szukaj wymówek po prostu przyznaj ,że jesteś gruba XD

Madison Beer
JESTEM GRUBYM GRUBASEM ! CZY TO PIĄTEK, CZY SOBOTA JUSTIN BIEBER TO IDIOTA ! XO

Justin Bieber
@MadisonBeer masz racje wyżyj się ambitnymi wierszykami ,czekam na kolejny ! XD

Madison Beer
JUSTIN BIEBER JAK JUŻ WIECIE, TO NAJWIĘKSZY MUŁ NA ŚWIECIE ! XO

Justin Bieber
@MadisonBeer Czekam na kolejny XO

Ashley Benson
TO JEST TRUE LOVE ! XD

Jazmyn Bieber
@AshleyBenson Zdecydowanie !

Demi Lovato
ŚMIEJE SIĘ Z TYCH WIERSZYKÓW JAK GŁUPIA ! XO KOCHANI WARIACI

Madison Beer
JUSTIN BIEBER ŚPIEWA MARNIE, I ŻADNEJ DZIEWCZYNY NIE ZGARNIE.

Justin Bieber
@MadisonBeer CORAZ AMBITNIEJSZE SKARBIE ! XO

XXX
Oni przecież chyba zerwali? Czemu się zachowują jeszcze gorzej ,gdy są "przyjaciółmi" !

YYY
Mnie tam osobiście bawi ich dystans do siebie i jak najdłużej niech trwa 'JADISON' XO

UUU
Najlepsza para ! XD


******
Ponad tydzień ! 

Ponad tydzień uciekł mi z życia przez same tweetowanie. 
Jezu nie wiedziałam ,że związek z Bieberem może być tak męczący. 
Hahah w szkole zachowywaliśmy się tak samo ,ale ludzie uważali ,że kiedy "Jadison" się ujawniła to trzymamy się za rączki, potajemne wymykanie z lekcji itp. Co było bardzo zabawne, bo nic nie robiliśmy ,nawet w sumie nie wagarowaliśmy co było nad wyraz dziwne... Po 'oficjalnym' zerwaniu ludzie nagle zaczęli kibicować 'JADISON' i prosili, błagali ,żebyśmy do siebie wrócili... Gdybyśmy w ogóle ze sobą kiedykolwiek byli....
Generalnie ludzie zapomnieli ,że pobiłam Mischell, znaczy pamiętali ,ale nie zwracali już totalnie uwagi. Teraz liczyła się dla nich pokazowa JADISON ,co jest męczące bo tydzień wcześniej bylibyśmy w stanie odegrać jakąś scenkę typu "trzymanie za rączki, całusy, słodkie słówka itp." ,ale nie teraz.
Ludzie proszą nawet o zobaczenie całusa?! CAŁUSA Z BIEBEREM !! O FUUU ! NIGDY ! PRZE NIGDY Z TYM MATOŁEM !


***
-Maddie misiu to co dziś kolejna rundka w szachy czy twettujemy? -zapytał Justin
-Skończ MATOLE bo cię zabije tymi o to gołymi rękoma -podniosłam ręce do góry w ramach prezentacji
-Dobra, dobra ,a może dla odmiany wybierzemy się do klubu?
-W tym tygodniu wolę jednak virtual world -uśmiechnęłam się



__________________________________________________

Kontakt ; @tysiaaczek

*Shippować -popierać, wspierać i wierzyć w ten związek
*Maggi -międzynarodowa marka przypraw
*Crush -Osoba, która nam się ogólnie podoba lub w której jesteśmy zakochani
*Shawty -Z angielskiego Shawty oznacza laska (czyli panienka)

XXX, YYY, UUU - to za każdym razem inne osoby, takie postaci "anonimowe". Rozmowa generalnie w zamyśle toczy się na twitterze ,ale można tam pozostać anonimowym.
Zachęcam zajrzeć do zakładki Bohaterów bo trochę nowy się pojawiło :) (BOHATEROWIE)

Jeśli chcesz być informowany o każdym dodanym rozdziale pozostaw po sobie komentarz z nazwą tt.
Zachęcam do pozostawiania po sobie komentarza.
Każdy komentarz zachęca do dalszej pracy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz